Glömde kameran

Och det sög, med tanke på att vi har haft världens dag ute på Bodele. Milla doppade sig, även om det inte riktigt var meningen ;) Hon snubblade :D Det var inte riktigt så varmt i havet som i sjön så det blev inget bad för mig. Men ett par goa timmar i solen blev det och fick bättra på brännan lite. Lilla kameran var med, men var minneskortet med...?? - Nix!! Skit också!! Men bilderna finns i mitt huvud i alla fall och det räcker långt. Synd att jag inte kan dela med mig av dom bara... Nu skall vi traska bort på goa grannarna och äta lite kvälle med goingar ♥ MUMMA!!

Var en stund på Dalabergsdagen förut med. Mest för att Mormor var där, så jag fick ge lite pengar till kyrkan. Viktigt tycker jag. Men som sagt... Kvälle var det ja ;) Tjenis!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Katharina

Vad härligt det låter!!! Jag tycker det känns som att hela Sveriga har haft sol de senaste dagarna - förutom Falkenberg!!! Jag vill oxå ha fint väder!!!! :)

2010-06-01 @ 19:48:16
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback