Ingen vidare lust...

Att blogga, för det vanliga livet går i racerfart just nu och jag hinner inte riktigt med, och mitt huvud skulle jag gärna skänka till högstbjudande... Skall bli så grymt skönt att pysa iväg på semester nu att Ni anar inte. Millisen skall vara hos sin Pappa i drygt en vecka och Rasmus skall vara hos Mormor och Morfar. T sa att Rasmus fick komma han med denna gången, men han stannar hos Mormor och Morfar i stället ♥ Jag kommer sakna ihjäl mig, men jag känner verkligen att jag behöver detta. Behöver komma bort lite och vila upp mig. Bara fokusera på mig själv, och ingen annan. Jag är medveten om hur EGO det låter, men ibland måste man göra saker för sig själv med. Jag har lätt att glömma bort MIG och bara fokusera på andra, men det är inte bra i längden. Man blir bättre om man tar hand om sig själv, och detta gör jag för MIG. Och jag vet att mina fina kommer att må bra av det med. Behöver göra lite vuxensaker med ;) Och en veckas semester tycker jag att jag är värd!! Det kommer att bli så himla fantastiskt, även om jag kommer att sakna ihjäl mig ♥



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: J

känner man dig vet man att du ALLTID sätter dina barn först, så vi alla tycker att du är mer än välförkänd en semester. inte ego alls! NJUT.

2010-06-30 @ 21:54:10
URL: http://josefinlaszlo.blogg.se/
Postat av: Modern

Vilken fin bild!!! Du är välförtjänt en helt egen semester!!!!

2010-07-03 @ 01:10:47
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback