Katastrof

Dagen idag började verkligen i kaos, och fortsatta sedan i samma anda. Jag försov mig, trots galet högt alarm och 5 missade samtal från Mami. Usch vad hemskt att vakna så... Hela dagen blir sabbad känns det som. Till jobbet kom jag i alla fall och bytte av Stina. Hon berättar då att något har hänt under natten och vi har ingen ström. Mitt första tanke var "Hur faan skall detta gå när jag inte hunnit dricka mitt morgonkaffe idag??!!" Men som tur var så funkade ett uttag i vardagsrummet så jag fick ta ut kaffekokaren till vardagsrummet, så jag vaknade till liv lite. Efter viss terringande från min sida så kom det till slut en elektriker och utförde magi =) FANTASTISKT!! Maten gick att rädda den med... Har fått gjort en hel del vettigt idag, men det stannar i min hjärna. 


Pic by. http://2anewlife.files.wordpress.com/2009/04/kaffe.jpg

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback