Läckraste hallen


Pics by. Inredabloggen, collage by me.

Denna läckra tapet är Pip Chinese Rose Pearl White och finns att köpa på inredabloggens webshop. Jag har beställt hem den (och några fler) som tapetprov och den var såå fin!! Men den är inte gratis, 650 kronor/rullen. Men man väl få drömma lite?!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Sanna

Älskar tapeten!! :) Är inte så lite längtansfull tills jag får mig ett eget hem igen ;) Så nyfiken på hur det blir hos dig, måste avlägga en visit! :)



Skulle däremot aldrig ha ett hjorthuvud på väggen, vare sig ett riktigt eller ett fejk..känns lite läskigt!

2010-06-30 @ 19:42:51
Postat av: Modern

Himla fin tapet!!!

2010-07-03 @ 01:12:36
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback