*LIDER*

Med min älskade lillebror just nu... :( Han är så himla dålig och jag vet inte vad jag skall göra... Han har fått körtelfeber och har så himla ont att han inte vet var han skall ta vägen... Upp till 6 månder kan det hålla i sig och det finns inget botemedel... *GRÅTER* Stackars min lille ♥ Han var hemma en stund förut så att jag fick tvingat i honom lite vätskeersättning och ge honom lite starkare smärtstillande. Älskade älskade lillebror... Känns inte kul att inte kunna vara hos honom nu kan jag lova... :( 

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Maria

Å fy farao, stackars :(

Det är inte kul att stå brevid och inget kunna göra heller, usch :(

2010-06-18 @ 15:56:53
URL: http://sessornasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mata honom med glass och antioxidanter!



Krya på sig!!

2010-06-18 @ 16:58:25
URL: http://annaellanora.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag hade det när jag var 15 år. Jag har aldrig varit så sjuk som då. Det är en hemsk sjukdom. Jag svullnade igen i halsen....håll koll på halsmandlarna! Mitt 10öreshål blev inte större efteråt så jag fick operera bort mandlarna. Tänker på dig och din bror!

2010-06-18 @ 19:01:56
Postat av: L

TACK så hemskt mycket vännen!! Det värmer... ♥

2010-06-20 @ 11:59:37

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback