Midsommarafton då...

Nu är dagen här... Och bara för att jag gick in och jobbade en extrahelg så har jag ju fått massor med erbjudanden som jag gärna inte hade missat... Men men... Lite mer i kassan blir det ju och det sitter aldrig fel. Speciellt inte när man är mitt uppe i en stor renovering. 

Hoppas att Ni ALLA har en fantastisk dag!! HUR FIRAR NI DAGEN?? Jag återkommer lite senare, men först måste jag dokumentera och ha lite kvällsmöte... Tjillevippen ♥



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Lugnt med Rebecca och Simon Tiger och Laban. Kristina och Marcus. Rebecca åkte och jobbade sedan och Kristina drog till Lyseskil till Jocke. Nu är Marcus och jag ensamma.

2010-06-25 @ 22:41:37
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback