Mogen frukt

Man plockar ju inte frukten innan den är mogen, för då är den inte speciellt god, eller hur?! Så långt är vi överrens va?? På samma sätt så borde man ju inte bajja innan man är riktigt bajjenödig?! vissa sitter ju och "njuter" i en halvtimma-timma på dass, innan dom är klara. Vad är grejen med det alltså?? Har funderat på det ett tag faktiskt. Själv så bajjar jag inte om jag inte är riktigt bajjenödig, för varför sitta där och krysta när man inte behöver liksom?? 

Förstår inte grejen med det där... Någon som känner sig manad att förklara bajjandets mysterie för mig?? Det var i alla fall allt för mig idag... Mina sista tankar innan min date med JB, för nu skall jag lägga mig. Något jag borde ha gjort för minst två timmar sedan, med tanke på attjag skall upp 05:00 i morgon... *Huuu*

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Haha. Ja och de som läser tidning då. Det är inte min grej. Kanske borde man sitta där en lång stund det kanske magen och stressen hade mått bra av. Inte in snabbt ner på holken PLUPP och snabbt ut igen....

2010-06-10 @ 06:58:34
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha rolig tanke!!!! Det har jag oxå alltid undrat! Alltså, jag kan inte baja om jag inte är nödig? Sitta i skitlukten å njuta är inte riktigt min grej ;)

2010-06-10 @ 07:24:07
URL: http://Www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Anonym

Håller med dig till fullo. Bajja gör man bara när det känns som ett måste..

2010-06-10 @ 18:37:11
URL: http://annaellanora.blogg.se/
Postat av: Lena

Intressant sant tanke som jag tror vi är många som delar med dig menaldrig tidigare satt ord på. Jag fungerar precis likadan. Snabbt in och göradet jag ska och sedan ut fort som bara den. Sambon däremot kan sitta där ett tag. Fattar inte poängen liksom.......

Tror jag ska skriva lite om detta på min blogg med. Kram

2010-06-10 @ 18:46:46
URL: http://www.mammalenashus.blogspot.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback