Para los niños



Rasmus har nu fått sin efterlängtade klocka som avslutningspresent och han blev överlycklig. Det skall vara coola klockor numera, inte barnklockor. Det var inte allt för längesen jag köpte en till honom, men det är väck. Denna skall jag nog sätta larm på eller nåt ;) Skulle egentligen ge den till honom i morgon, men JAG kunde inte vänta :p

Till Millisen blev det en cykel med stång, trots att inte hon har avslutning. Hittade en hyfsat billig... Dom andra jag sett har legat på 800 och det tycker jag inte är OK för en trehjuling som används så kort tag. En Moomi blev det med... Milla är ju besatt av Moomi och hon har en liten hos sin Pappa som får följa med överallt, hit, dagis, ute osv. Så det var änna dags att hon får en och ha bara hemma, och att hennes andra får bo hos hennes Pappa. Annars blir den inte långlivad, gissar jag. Svårt att hålla reda på den lilla rackaren. Nu skall hon i alla fall få Moomi-Mamman. Hon kommer att bli såå LYCKLIG!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: madde

Måste också köpa en sån där cykel till Akeel, han blir helt frälst när han får cykla på dagis:)! Köpte du också den på Alfreds (som Lotta)?



Kram

2010-06-10 @ 20:12:43
URL: http://thisisourlifestory.blogspot.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback