Solen skiner

Och Lena är ledig. Egentligen skulle jag behöva vara hemma och greja på min enda lediga dag, men det känns inte helt lockande när man tittar utanför fönstret och ser att det är jättevarmt och soligt. Massor med färg fick jag i helgen, trots att det var molningt och blåsigt. Solen tittade fram emellanåt och jag brände mig till och med i söndags så på bröstet är jag hot hot hot... Så om jag skulle gå ut idag för jag nog smörja mig. Vill ju inte vara uppbränd INNAN man åker utomlands. Inte efter heller, men bra att grunda. Brun har man blivit och det är så härligt!! Man känner sig så mycket fräschare och att springa runt utan smink är mer regel än undantag. Kan man göra annat än att älska sommaren?? - Tror inte det!! Inte när den är som bäst i alla fall ♥




Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: angeloflove

Oh jaa verkligen toppen väder idag så vi har faktist vart i Uddevalla och Emaus idag ;-)

En snabb visit så barnen fick röjjt av sig en stund..

Så dit får vi allt ta oss i sommar med

kidsen tycker jag!



Pöss <3

2010-06-29 @ 16:42:32
URL: http://angeloflove.bloggplatsen.se

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback