Tunisien

Jag har ju inte skrivit något om Rasmus och mina föräldrars Tunisienresa än, men det har varit fullt upp. Min lilla mirakelpojke går redan utan krykor, bara 1 ½ vacka efter att han bröt foten. Helt otroligt!! Tunisien var inget höjdarställe enligt mina päron. Maten var smaklös och det fanns ingen vidare shopping. Och trots att det var en all-inclusive-resa så var det inget höjdarhotell, så de skulle inte åka tillbaka dit. Och de är verkligen inte kräsna!! Så dit kommer jag inte att beställa resa i alla fall. Vi får se vad det blir!! Jag är sugen på att åka till Grekland igen, men eftersom vi kommer att ta en sista minuten så får vi se vad som passar. Men V 27 är i alla fall MIN vecka. Min och Linas. 


Pic by. http://www.prinsessa.se/wp-content/uploads/2008/05/tunisien-3.jpg

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback