Två steg i rätt riktning

Idag har både "fuktgubbar" och snickare varit hemma hos mig. "Fuktgubbarna" skulle mäta och kolla hur mitt lilla badrum mår uppe. Det mådde rätt OK, men trots att det gått igenom besiktningen så skall det avfuktas/torkas i två veckor innan målare kan komma och greja. Men bra kommer det bli tillslut i alla fall :) *TOKLÄNGTAR*

Sedan kom ju snickare för att göra en beräkning på vad allt kommer att gå på... Det skall läggas nya golv på hela övervåningen, nya vita listor, foder och dörrar överallt, samt att det skall tapetseras i mitt sovrum. Det kommer bli galet läckert när det är färdigt tror jag, men just nu lever jag på en byggarbetsplats och detta är bara början. Själva arbetet har ju inte ens börjat än :p

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

vill med! ni kommer få det sååååååååååå snyggt

2010-06-05 @ 21:45:21

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback