Hand i hand ??

Alltså, jag önskar verkligen att Götet och jag kom bättre överrens, men så är ännu inte fallet. 14:00 började jag min tripp mot kära Göteborg, men inte förrän 18:30 kom jag tillbaks. Jag yrade alltså runt i flera timmar =( Ringde tillförordnad chef som försökte lotsa, men utan resultat. Även enhetschefen, men det gick inte heller. Sedan hade jag ju även en egen utskrift på karta från skiteniro, men den kunde jag hellre kört upp någonstans för den hjälpte inte alls. Jag ville bara grina!! Det enda jag hittade var en sketen moské som jag körde förbi typ 15 gånger... Till slut ville jag bara ge upp. Och inget nummer hade jag till killen jag skulle hämta heller. Fyyy!! Jag valde sedan att stanna vid en bensinmack och antasta en kille som visade mig rätt väg... *LYCKA*

Usch, vad man känner sig hjälplös alltså... Snälla snälla snälla Fredrik, köp mig en GPS!! *Ber snällt* Tror att det blir billigare i längden, med tanke på vad bensinen kostar nu. Shit, den är uppe i 13:12... Dyraste någonsin!!



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback