Krypa till kojsen

Nu är jag grymt trött och skall gå och krypa till kojsen... Klockan ringer ju grymt tidigt i morgon bitti, och jag skall jobba två dygn på raken nu. Har fått gjort det mesta som jag hade planerat idag, förutom lathunden. Men det är en dag i morgon med så jag får ta tag i det då... Mina brownies blev grymt goda, ifall Ni ville veta det ;) Speciellt nu på kvällen, tillsammans med en kopp hett chaïthe. Jag har hittat ett godare nu =) Kösss.



Fatta vad fräckt att jag äntligen, efter nästan ett år, kan ta kort med min webbkamera...?! Hi hi hi... TACK Kikki

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: kristina

Mappen ska finnas på dokument, heter också "youcam"

2010-03-24 @ 05:42:12
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Lena Ljungberg

Hahahaha. Då kanske vi kan Skypa snart?

2010-03-24 @ 11:10:38
URL: http://mammalenas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback