Kuuuuul!! Det Ni... ;)



TITTA!! Min lilla blogg är med på en toppbloggar-lista =) GLAD jag blev när jag såg den. Det spelar ingenroll att dom säkert bara drar slumpvis. Jag blev överlycklig ändå, för jag älskar min blogg ;) Sååå mina kära läsare NU tycker jag allt att Ni skall börja prenumerera på min blogg med... Det gör Ni HÄR, eller i sidmenyn till höger på Bloglovi´n-länkarna. Jag tycker det är lite udda att jag bara har 15 prenumeranter när jag har närmare 100 läsare dagligen. Men även om ni inte vill prenumerera är jag ju självklart jättetacksam för att Ni finns =)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: josefine

jag har din blogg inlagd som favvo sida så den e bara ett knapptryck från...

2010-03-13 @ 18:49:52
Postat av: Modern

KUL!

2010-03-13 @ 22:46:11
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback