Om en timma...

Lite drygt så slutar jag jobbet. Inte för det, för jag älskar mitt jobb och hade inte haft något emot att stanna längre... Jo, just idag så har jag faktiskt det. Dom ville att jag skulle jobba denna helgen med, men jag sa faktiskt NEJ. Åhhh, vad jag har svårt för det. Men nu har jag faktiskt gjort upp planer, barnen behöver få umgås med sin Mamma, och mina stackars föräldrar behöver sova. Bad om ursäkt flera gånger, trots att jag jobbat 150 % hela mars. Helt sinnes!! Vet att jag inte behöver be om ursäkt, men det känns inte bra att säga nej, när man vet att dom behöver en. Men men... Nu skall jag släppa det ;)

I morgon så skall Juss, Lina och jag UT!! Det skall bli så fantastiskt kul =) Sist jag var ute var i somras så jag har verkligen sett fram emot detta länge. Och att det är tillsammans med några av säkerligen världens bästa, underbaraste tjejer... Ja, det gör ju inte saken sämre direkt ♥ 


BILDKÄLLA: http://www.taxilogistik.se/taxishop/images/produktbilder/87.gif

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Hoppas ni får en trevlig kväll imorgon.

2010-03-19 @ 23:18:53
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback