*Överraskad*

Överraskad blev jag idag som bara den... Spenderade hela dagen tillsammans med våra fina vänner familjen Lundström och hade det kanonmysigt!! Därefter skulle vi äta sen middag hos Mami och Papi. Dom hade köpt lutfisk och hade bjudit bort brorsorna och Mormor med. Men när vi kommer dit så överraskar dom mig med kramar, presenter, mat och tårta för att fira mig i förskott ♥ Jag fyller ju år lördag och eftersom vi är i Karlskrona då, så ville dom fira mig innan. Dom är ju bara för söta!! Rasmus och Milla hade köpt ett jättefint silverhänge som var i borstat silver, med en läderrem på. Sååå Lena var det, så "dom" (Mamma antar jag;)) hade verkligen lyckats. Utav familjen fick jag ett fint kakfat/tårtfat/dippfat i kristall och pengar. Sedan fick jag en fin orkidé av Mormor med. Jättefint alltihop ♥ Men det finaste av allt, var ändå ÖVERRASKNINGEN. Sååå fint gjort och jag blev så GLAD!! Är så fruktansvärt TACKSAM över att jag får ha så underbara människor i mitt liv. Ni är fantastiska och jag älskar Er så mycket!!



I morgon bitti pyser vi söder ut... ÄNTLIGEN!! *HOPPAR HÖGT* Men blogga kommer jag självklart att göra ändå... Skönheten skall ju självklart med på resa också ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback