Typ nu...

Typ nu så kom jag hem från jobbet!! Jag hämtade barnen direkt efter jobbet, 16:00. Sen åkte vi direkt till badhuset, men till vår stora besvikelse så var det redan stängt. På måndagar stänger dom redan klockan 16:00. Vad är det då?? Barnen blev jättebesvikna, men hanterade det ändå bra!! Lovade att vi skulle åka dit på onsdag i stället. Om det blir Uddevalla eller Vänersborg låter jag vara osagt, men något blir det =) I morgon så jobbar jag så då går det inte, men på onsdag är jag ledig och det är även kiddows så då passar vi på. Skall bli übermysigt ♥ 

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

jag o liam kanske kan hänka hi hi

2010-03-15 @ 21:03:41

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback