Varför kan jag inte sova ??

Så här blir det jämt kvällen innan jag skall jobba. Jag får gubbsvårt att sova... Varför vet jag egentligen inte, men antagligen känner jag att jag ville få gjort så mycket som möjligt innan jag lämnar borgen för lite bortavaro?? När jag väl lägger huvudet på huvudkudden är det inte speciellt svårt, men jag kommer ju aldrig dit. Nu ligger jag i alla fall. Skall ta fram spikmattan med tänkte jag... Måste ligga lite innan jag somnar!! Natti ♥



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Sanna

Hej min kära vän!



Detta var nog den finaste headern du gjort! Magisk!



<3 Love u!

2010-03-23 @ 08:20:39
URL: http://sannaontour.bloggplatsen.se
Postat av: lindanoremalm

cool design pusss

2010-03-23 @ 09:09:13

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback