Canon PowerShot A3000 IS

En fantastiskt solig härlig dag har vi utanför fönstret och snart så skall vi ta Oss en biltur, "killen" och jag på jobbet. Vi skall åka och bada :) Jag har köpt mig en liten digitalkamera nu med som jag kan ha med mig i väskan. Orkar inte ta med mig min systemkamera överallt. Det blev en Canon även på den digitala. Hade egentligen tänkt att köpa mig en sån billig 14px, men den fanns bara med AA batterier, och då suger den. Man kan lätt lura sig med px-antalet om man inte kan läsa av kameraspecifikationerna rätt. Mycket bättre med ett Lithium-ion-batteri som är uppladdningsbart med laddare. Blixten och kvaliteten på fotona blir mycket bättre då, och Canon är KVALITET. Så denna lilla sötnosen får följa med i min väska numera, när jag inte är ute på fotouppdrag :)

Canon PowerShot A3000 IS
Bildkälla: http://www.elgiganten.se/product/foto-video/digital-kompaktkamera/POWERSA3000/canon-powershot-a3000-is?Selected=Alternatives#tProductTabcontent


Denna finns att köpa på El-giganten för 1290 kronor !!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Ja blir nog en liten för mej också om ett tag. Luckan till batteriert böjrar ge sej. Alltid bra att ha en enkel kamera också.

2010-05-09 @ 21:37:16
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

Ja, eller hur?! Man orkar ju inte släpa med sig den stora jämt.

2010-05-09 @ 21:45:55
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback