Ett flyttlass kommer lastat...

Med ett stycke bror och ett stycke svägerska + massa grejer ♥ Är fortfarande nere hos Mr Robocop och hans Johanna. Dom har flyttat idag och eftersom jag har barnen så har vi varit stationerade i nya lyan hela dagen för att packa in allt, i stället för att bära. Enklast så!! Och jag har bara en sak att säga... Den är perfekt!! Jag är fullkomligen förälskad i deras första riktiga gemensamma hem. Så kul för dom!! Det kommer att bli kanon... Men jag är fortfarande rätt förtvivlad över att dom skall flytta ifrån mig :/ Men jag vet att det ör det bästa för dom!! För Er som inte vet så bor/bodde min bror snett emot mig. Och det var kanon!! Älskar att ha mig familj nära. Men det är ju inte hela världen egentligen, då dom fortfarande bor kvar i Uddevalla. Får helt enkelt ta bilen nör jag skall hälsa på =) Inte hela världen!! Snyggt som attsingen är det i alla fall =)

Snart så skall jag dra mig hemåt för jag höll på att svimma ännu en gång nu hemma hos dom. Det är bara att konstatera att mitt blt är kasst. Kanske dags för en ny tid hos farbror doktor?!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback