Funderingar

Idag har varit en fantastisk dag, men mycket snurrar i detta huvudet just nu, och det märktes även på min behandling... För att citera massösen så var jag stel som en fiolsträng och det var/är inte bra för mig. Det kunde tydligen ge allvarliga skador framöver och hon ställde sig på britsen och lade hela sin tyngd över mig för att försöka få ner mina spända axlar.Hon gav mig även övningar som hon sa att jag måste göra varje dag om jag skall bli bra. Hon sa att det var synd på en så fin kropp (gulle hon)..

Jag tänker väldigt mycket och det är ju inte alltid till min fördel för tankarna snurrar snabbare än tåget... En mysig film såg jag idag med som jag fick i förra veckan. Lite halvkul, men ändå lite skum. Många filmer slutar knepigt tycker jag numera och jag undrar hur det blev så där. Hade ett samtal med min underbara Lina idag och hon är bara så amazing. Vi tänker så oerhört lika och det är en fröjd att diskutera med henne. Det mesta faktiskt... Jobb, relationer, mat, träning och livet i störta allmänhet. Hon, liksom jag, har börjat se allt positivt och människor har i sig. En del har svårt att visa det bara, men får dom bara lite tid så finns det nog hopp även för dom :) Jag känner mig tillfreds med livet som det är nu, men det är några små detaljer som jag gärna hade fixat till. Visst, det finns det ju alltid, men det finns några saker som jag vill extra mycket nu. Kanske blir det så, kanske blir det inte. Det kan bara framtiden utvisa... Men en sak vet jag, och det är att jag ser fram emot den, framtiden alltså. Mina barn och jag är lyckliga och mår bra och det betyder allt. Vi har grunden, och förhoppningsvis så kommer det att växa sig starkare och starkare för var dag. Livet skall vara fyllt av lycka, kärlek, gemenskap och frid i själen. Det är det viktigaste. Jag hoppas bara att alla i min närhet får ha det så. Vissa mer än andra stundtals... Jag oroar mig mycket och det är inte bra, men jag kan ändå inte låta bli. Mina nära och kära betyder allt och det tär att känna sig maktlös. Vill ju ge dem världen... ♥ 

Min stora baby var så söt när jag skulle gå ut i fredags... "Åh, vad bra att du skall gå ut Mamma. Då kanske du äntligen kan skaffa dig en pojkvän. Det skulle vara så roligt!! Fast någon som är bra, inte som X och Y..." Lilla minimannen då... Finns det någon mer perfekt än honom?? - Jag undrar det?!



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Anonym

Ock vem e X då????????

2010-06-01 @ 02:55:41
Postat av: Anonym

Gott att det går bra för dig.... hoppas allt är bra ....det e du fan värd!!!! vet doc inte hur jag ska bete mig.......Med ny snubbe och allt men du ska fan veta att Du e för alltid Millas Mamma i mitt hjärta

2010-06-01 @ 03:08:15
Postat av: Modern

Ja dessa funderingar. Jag känner igen dem. Vi måste lära oss prioritera oss själva ibland annars går det ju inte. Då finns vi inte där för de som behöver oss. Det är ju det att dem måste man orka inte allt annat.

2010-06-01 @ 06:48:49
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Lena

Han är så smart den lille mannen trots de vuxna som svker honom. Han är lyckligt lottad som har dig som mamma! Kram till hela familjen

2010-06-01 @ 07:55:11
URL: http://www.mammalenas.blogspot.com
Postat av: lindanoremalm

lycka

2010-06-01 @ 14:25:20
Postat av: ♥ E

... ♥ ...

Du har en sååå fin son (jaa självklart Sessa med) men han är nog den mest omtänksammaste lille man jag mött!!

... ♥ ...

2010-06-01 @ 18:47:11
Postat av: ngyexrkewz

Ivuy iqicop izedo ados o ak kuza epavaf ojataqawen fi, aloculovi orilukir!

2012-10-16 @ 15:06:02
URL: http://www.porezuli.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback