Jag trodde aldrig

Att jag skulle bli så stormförtjust i Svenska Hollywoodfruar som faktiskt har blivit. Maria Montazami är ju bara sååå UNDERBAR ♥ Först tyckte jag synd om henne måste jag säga, för hon verkade så himla blåst tyckte jag (sorry... skäms) men efter några avsnitt så kan man inte göra annat än att älska henne. OK, jag tycker väl kanske inte att hon är den skarpaste kniven i lådan, men vem är det?? Och vem säger att man måste vara det?? Hon är bara störtskön helt enkelt och jag är numera fast. På måndagar klockan 21:00 sitter jag alltså bänkad :)


De andra "fruarna" är allt lite för mycket för min smak tycker jag, om jag skall vara ärlig. Men dom har allt sin charm även dom, när dom lägger den sidan till ;)


Bildkälla:http://mictv.se/wp-content/uploads/2010/03/Hollywoodfruar.jpg


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Janina

Maria är underbar, hon är den enda av fruarna i programmet jag verkligen diggar! :D

2010-05-12 @ 23:49:21
URL: http://janinaaurora.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback