Måste bara berätta...

Jag tycker att det är fantastiskt kul att Ni mailar psykiatrirelaterade frågor till mig :) Tycker det är superkul och det känns fantastiskt bra att jag kan vara med och hjälpa Er om det finns någon jag kan göra. NPF är en djungel i många avseenden, och det kan kännas som en omöjlighet att lära sig allt. Men man får inte glömma att man inte kan veta allt om allting. Jag vet heller inte allt!! Men man kan försöka att vara lyhörd, visa respekt och vara öppen för att lära. Jag svarar som sagt gärna på frågor och delar med mig om den kunskapen som jag har. Så det jag vill säga är alltså...

TACK så hemskt mycket för att Ni ger mig det förtroendet. Och att Ni delar med Er av Era historier till mig ♥ Bevarar dem varmt i hjärtat!! Det glädjer mig verkligen att Ni gör detta. Och som vi säger inom attention...

"Ingen kan göra allt, men alla kan göra något..."


Bildkälla: http://holmqwist.files.wordpress.com/2009/11/1-karlek.jpg

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

Alldeles sant L Gör vi inget - så får vi inget.

Ger vi något av oss själva till någon annan människa, drar vi upp dem ur dyn..

Det finns en hel djungel av människor med olika funktionshinder & vi kan inte göra allt men gör vi inget, så dör vi inombords...

2011-01-15 @ 09:58:10
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu
Postat av: L

Du är så klok! Kunskapen är A och O och om vi delar med Oss av den och alltid strävar efter att göra vårt bästa, och hjälpa människor så kommer vi långt.

2011-01-17 @ 15:31:16
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback