Prell´s and stuff

Idag har vi käkat hos Mami och Papi. Den "berömda" söndagsmiddag/familjeträffen, som infaller varje sönd ag :) Förutom galet god mat, (pannbiffar, lök, brunsås, potatis och färsk broccoli) så gav jag Rob och J ett scrappat grattis-till-nya-gemensamma-lyan-kort + en prell. Jag hade gjort en tavla till dom som jag ramade in. Rob hade önskat sig en sån och J såg inte allt för ledsen ut hon heller ;) Skall även göra en till päronen, men inte en likadan. När jag röjde här hemma idag så upptäckte jag en sak... Prell´s som jag köpt till päronen som jag glömt ge dom... Som det kan gå!! Hinner jag så kanske jag kan springa bort med dom i morgon. 

Raz skall till skolan och M till dagis i morgon. Jag skall vara hemma och jobba. Ansvarar för dokumentationen som skall in till uppdrags-kommunerna och detta måste in, typ igår. Så hela min morgondag kommer att kantas av jobb. Skulle behöva röja lite mer med, så det får det bli på kvällen. Raz har varit så duktig idag och hjälpt sin Mammis att städa. Duktiga killen ♥


Bildkälla: http://www.customlabels4u.com/images-kk/images-bags/KraftBag1.gif

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback