Snuskigt mycket

RÄKNINGAR denna månaden!! Jag måste nog faan snart skaffa mig delad ekonomi med någon för jag hatar att få in min lön och känna mig rik och sen säger det bara vips så är den borta, bara genom några knapptryckningar och en dosa. Har sedan jag började jobba betalat av bilen så att man slipper den utgiften sen. Än är det inte färdigbetalt, men snart så. Maj är däremot en väldigt fattig månad upptäckte jag precis, så denna månaden har jag inte råd att betala av på lånet och det känns pissigt :(

Yes, fortfarande ledsen med mycket tankar som snurrar om framtiden mm och mina räkningar är inte till min fördel denna månaden. Och jag har "bara" jobbat 18 timmars övertid denna månaden. Minsta sedan jag började tror jag!! Never mind... Mer än så vill jag inte säga... Kommer att skriva av mig i låsta, men än så länge har ingen rätt lösen för jag har bytt. Bara mina allra allra närmsta kommer att få tillgång till den nu. Mycket tvivel och rädslor finns i denna kropp just nu och innan jag själv har kommit på en lösning så vill jag inte att munlädret skall fladdra på människor som inte ens bryr sig om min familj och mig. 

En kul sak i alla fall... Idag eftermiddag/kväll skall jag ut och äta med mitt jobb och mina fantastiska kollegor. Är precis vad jag behöver just nu känner jag. Dom är bara så bäst mina raringar!! Är så glad över mitt jobb och alla nya underbara människor jag lärt känna. Är så tacksam ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Katharina

Men du, känn nu inget tvång med Ge-Kås"dejten"!!! Vi kan ta det en annan månad när du känner att du har råd istället!

Kramis!!!

2010-05-28 @ 13:34:34
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com
Postat av: Katharina

Hmm, mina kommentarer syns inte?? Eller har du börjat kolla dem innan du publicerar dem?

2010-05-28 @ 13:35:33
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com
Postat av: Tanya

Allt har en tendens att kännas ännu jobbigare om ekonomin är svajig. Jag är nu inne på min andra månad utan inkomst alls, och det är verkligen supertufft! Visst, jag har en man som jobbar, men en lön på en stor familj är ingen höjdare.

Jag finns här bortom berget om du vill tjöta bort en stund över en kopp kaffe.

2010-05-28 @ 14:18:32
Postat av: Lina

Jag vet hur det känns. Du lyssnade ju på mig när jag hade råpanik över min ekonomi och då gav mig skitbra råd om vad jag skulle göra, och även om jag kanske inte kan ge sådär superbra råd till dig, så finns jag här om du behöver mig. Det är faktiskt dags att vi byter roller i vår vänskap och att jag lyssnar lite på dina problem ;)



MASSA KRAMAR, du löser det här med!!

2010-05-28 @ 14:51:30
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: Maria

Inte kul att du inte är på topp vännen =(

Tyvärr så har ju livet sina svackor, och om jag känner dig rätt så kommer en ÄNNU starkare och klokare Lena ur detta.

Skickar över ett gäng tröstande stärkande kramar...

Ha en trevlig kväll! =)



Kram på dig

2010-05-28 @ 16:08:01
URL: http://sessornasmamma.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag hoppas du hamnar på topp snart! Det är inte kul att inte må bra. Stor kram till dig!

2010-05-28 @ 18:28:44
URL: http://garderobsutrensning.blogspot.com/
Postat av: ♥ E

Usch... jaa ekonomi är banne mig inge kul alls...



Du vet vart jag finns om du vill prata

Puss&Kram fin♥

2010-05-28 @ 19:20:53
Postat av: Modern

Kram

2010-05-28 @ 22:28:03
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback