Svider gött

I röva idag kan jag lova. 2 timmars träning blev det på gymmet igår och det var riktigt skönt kan jag lova... Mmmm ♥ Har grymt härlig träningsvärk i mage och rumpa idag. Det var där som fokuset låg igår :) Det gillas!! Har inte jättemycket träningsvärk i magen för det är nästan omöjligt att få för mig, men lite har det blivit (läs:ganska mycket) ;)

Nu sitter jag och pysslar lite på golvet, tillsammans med min söta lilla tjejja. Hon ser däremot mest på Moomi och säger åt mig att "stänga av siken" (musiken). Här skall skrappas burkar :)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: mezzie

åh blev med sugne på att scrappa nu ju... men vi får banne mig ta en scrapp dag tror jag puss puss <3

2010-05-15 @ 13:55:08
URL: http://halsosammareliv.blogg.se/
Postat av: mezzie

åh blev med sugne på att scrappa nu ju... men vi får banne mig ta en scrapp dag tror jag puss puss <3

2010-05-15 @ 13:55:10
URL: http://halsosammareliv.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback