En vit JUL

Blogginnehavaren till Ellas Inspiration lade för ett tag sedan upp ett collage som hon gjort av foton från Country Living om 1:a advent. Jag blev ju såklart helt kär, då de var såå jag. Så fantastiskt fint tycker jag!! Julen är vit även hos mig, både när det kommer till färger och alkohol. Alkohol har inget med julen att göra tycker jag, för julen är i första hand barnens. Barn och alkohol klingar dåligt i mina öron!! Men men... En vit jul, men även lite grå, beiga och röda inslag. Blanda det sen med massa kärlek, lycka och gemenskap så kan det inte bli annat än fel ♥ Som jag längtar nu...


Pics by Country Living , collage by Ellas Inspiration.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback