Hello hello

Jag har saknat bloggen oerhört mycket nu när jag inte har bloggat på några dagar. Jag har haft en intensiv period ett litet tag här, och jag har behövt lägga fokuset på livet inte på att förklara livet genom att trycka på mina tangenter. Inget fel i det, för det älskar jag. Men ibland har jag inte möjlighet helt enkelt, hur gärna jag än vill. Det är fortfarande väldigt intensivt runt mig, men så är det just nu. Jag hoppas att det snart blir lite lugnare, och trots att det tar emot så får jag väl säga att det får ta den tid det tar (även om jag har svårt att leva efter de orden). Jag vill helst se resultat igår!! Tålamod är ju inte min starkaste sida direkt...

Det är massor med frågetecken i mitt/vårat liv just nu, och jag försöker febrilt att göra dessafrågetecken mer konkreta och tydliga för att strama upp tillvaron lite. Just nu så är det lite mycket och när jag blir splittrad så får jag svårt att bibhålla fokus på det jag vill lägga fokus på. Men istället för att lägga fokus det på det jag helst av allt vill, så blir det att fokus hamnar på det trygga. Det som får tiden att gå!! Rörigt och oförståeligt förstår jag, men så är det ibland. 

Jag ser fram emot att få helg denna veckan i alla fall. Då skall jag iväg på en liten tripp med den människa som gör mig till världens lyckligaste (enligt mig). I helgen är det bara våran helg, och den spenderar vi på annan ort. Hotell, restaurangbesök, shopping och en massa andra må-bra-aktiviteter. Detta har vi verkligen sett fram emot länge och det skall bli sååå skönt!! *LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR*   

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Nina

Saknar dig när du inte skriver <3 Men förstår att du har annat oxå. <3 Älskar att läsa din blogg så jag hoppas snart du e tillbaka ;)

2010-11-23 @ 19:57:10
Postat av: Modern

En myshelg alltså. Det är ni så väl förunnat.

2010-11-23 @ 21:58:04
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: jfpjumwpzs

Koku cazofep eyuletizeh lanafe ge rer, cere uzu uy ana bopuzu ecusoyisez a!!!

2012-10-16 @ 14:17:38
URL: http://www.hecaxeyom.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback