Hysteriskt stolt Mamma ♥

Idag fick jag ett sms som rörde mig till tårar... Min underbara Mamma skickar ett meddelande och säger att Milla har kissat på toaletten :) Hon har vägrat innan... Säger bara "Sätt på mig blöjan Mamma, jag är kissenödig". Men idag, då kissade hon på toaletten. Jag är så hysteriskt stolt att jag inte vet vart jag skall ta vägen. Sen kom det att hon hade gjort det igen. När jag sedan ringde hem till päronen ett par timmar senare så har hon kissat på toaletten 4 gånger och bajsat 1 ♥ Älskade lilla trollunge vad Mamma blir stolt över dig!! Önskar bara att jag hade kunnat vara där och sett det... 



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Janina

Åh vad roligt! :D

2010-11-07 @ 14:11:03
URL: http://janinaaurora.blogg.se/
Postat av: Maria

Duktig liten tjeja det :)



Är du hemma någon dag eller?? Tänkte ta en tur till ua nu när jag har körkort :D



Kramar

2010-11-09 @ 07:18:14
URL: http://sessornasmamma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback