I morgon bitti styr jag kosan

Mot Uddevalla igen... Tänkte åka så fort det bara går hade jag tänkt!! All packning är redan avklarad och allt som skall med är nedsorterat i påsar och väskor. Just nu känner jag mig yr, illamående och allmänt nere och då vill jag vara hemma i min lugna vrå. Min borg, mitt palats, mitt tillflyktshål. Och sist, men absolut inte minst, MITT HEM. Mycket saknad gror i mig nu och jag är trött... Behöver varva ner lite och stänga ute alla ljud och människor, om så bara för en stund. Lite träning skulle inte sitta helt fel heller. Längesen var det och jag behöver rensa lite... För just nu är det för mycket!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Maria

Tänker på dig hjärtat, aldrig kul när det är för mycket =(

Ta nu hand om DIG!

Kramas

2010-11-13 @ 21:43:26
URL: http://sessornasmamma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback