Ledsen att behöva säga det...

Men min blogglust, som vanligtvis brukar vara väldigt stor, är numera inte mycket att hurra för. Det finns så mycket annat som snurrar och tar upp min tid. Absolut inget negativt, men bloggen har hamnat lite långt ner kanske på min prioriteringslista och det märks på flera sätt och vis. Känner inte att den tillför så mycket som den en gång gjorde och det känns även som om jag inte skriver lika bra som förr. Vem vet, kanske är inne i en skrivsvacka?? Eller så vill jag helt enkelt leva mitt "riktiga" liv. Tänk vad mycket tid jag vinner på att verkligen leva mitt liv, i stället för att skriva om det...  

Det händer oerhört mycket i mitt liv just nu, och jag måste lägga min tid på de viktigaste... Dom jag älskar ♥ Det värsta jag vet är att känna att jag inte räcker till, och så blir det ibland. MEN, man kan göra något åt det i stället för att bara säga att man inte räcker till. Man kan göra allt som står i ens makt, för att få bort den känslan, och i stället bara omges med som betyder mest. De man vill ha i sitt liv ♥ 

Sluta blogga helt kommer jag med all säkerhet inte att göra för jag älskar min blogg, men just nu får den ligga lite på is. Jag vill inte bara klottra ner något, bara för att jag känner att jag måste, utan för att jag helt enkelt har något som jag verkligen vill dela med mig. Men just nu är det rätt torrt på den fronten. Jag är lyckligare än någonsin och mår kanon verkligen, och just nu vill jag bara njuta av det. Sen vill jag verkligen ge mina barn all tid som går, när dom är vakna med, men vem vet. Kanske kommer jag att hitta luckor?? - Det brukar jag ju vara en hejjare på annars ;)

*KÄRLEK TILL ER MINA FINA LÄSARE*

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: LindaNoremalm

HUR SKA JAG KLARA MIG??? ha ha det ger mig en anledning att ringa dig oftare. puss

2010-10-05 @ 20:49:53
Postat av: L

Jag älskar dig :)

2010-10-05 @ 20:50:45
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Nanna

Jag längtar efter dina inlägg när du känner för att lägga upp dem! Blogga ska man göra när man känner för det inte för att man måste! Njuta av livet är ett måste dock så gör det ordentligt!! Stor kram!

2010-10-05 @ 21:49:18
URL: http://nannashem.blogspot.com
Postat av: Modern

Nej som jag sagt tidigare så måste man ha lust annars ska man inte blogga. Tror det går i vågor. Just nu har jag tid men det ska ju inte vara så att man ska ha ett krav på sej att skriva. Puss

2010-10-05 @ 22:28:09
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Ida

Tråkigt för oss men kanske bra för dig som sagt :)

Kram

2010-10-06 @ 20:41:43
URL: http://Www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Janina

Lev livet. :)

Kram på dig

2010-10-06 @ 22:07:26
URL: http://janinaaurora.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback