Lite splittrad

Jag gillar inte att ha min kära blogg "oskriven", men samtidigt så vet jag inte hur mycket jag vill lägga ned på bloggandet nu och då kanske det bästa vore att lägga ner. Men jag vill verkligen inte radera den, och samtidigt så har jag svårt att slita mig och är inne och "tittar till den" varje dag. Sicket dilemma va?! ;)

Inatt så har jag sovit riktigt gott :) Många timmar har det blivit och när jag vaknade i morse så såg jag att jag hade fått 2 fina sms som värmde i hjärtat... *KÄRLEK* Underbart att vakna med ett leende på läpparna och bara njuta av livet ♥ Vädret är trist, men det gör ingenting alls. Jag gillar hösten!! Tänkte ta med mig kiddows ut i det fina höstvädret någon dag och höstfota dom. Tillsvidare så får Ni nöja Er med en annan liten sötnos... Galet söt och helt oemotståndlig ;)


Pic

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Har också just nu drabbats av ett "vet inte vad jag ska skriva om" men jag raderar nog inte utan skriver väl då och då ändå. Ha en bra söndag.

2010-10-10 @ 11:28:33
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback