Vilsen liten grabb

När A och jag av någon konstig anledning gick in i köket igår kväll/natt så kollade vi ut genom fönstret. Där står en liten kille i bara kallingana och skorna. Yrar sen runt där ute lite förvirrat. Vi blev änna oroliga för det var riktigt sent och grabben var inte mer än kanske 5 år gammal, så vi gick ut för att kolla efter honom. Ungen ser ut att vara spårlöst försvunnen, men då hör jag någon snyftar bakom en buske och den lille grabben står där, helt förstörd, och gråter. Vi frågade då vart han bodde någonstans. Grabben pekade och snyftade samtidigt att hans Pappa inte var hemma. Vi lyckades hitta hans hem, ropade lite försiktigt och gick in i lägenheten och där i ett rum låg en kar och sov. Jag väckte honom och sa att vi hittat hans son ute på gatan, gående i bara kallingarna. Pappan verkade yr och svarade snart när han vaknade till liv och fattade vad vi sa. Han blev säkerligen chockad, men det enda jag kunde tänka på var hur 17 denna lille kille kunde komma ut ur lägenheten utan att Pappan vakna. Arma lilla krake... Sicken tur att vi hittade honom och kunde föra honom i säkerhet. Det kunde verkligen ha gått riktigt illa!! Vill inte tänka på allt som kunde ha hänt honom. Tackar gud att han kom hem oskadd!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback