1500 kalorier fattigare

Jäkel vad jag har kämpat idag... ;) Skulle hem och lägga mig efter jobbet för jag var galet trött idag. Mina nätter är inte alltid rosaskimrande. Men gav mig faan på att köra på reserven i stället och jäkel vad det gick bra. Jag är nu minst 1500 kalorier fattigare och bra mycket nöjdare efter dryga 2,5 timma i gymmet ;)

Dagen träning såg ut så här;

  • Sol 15 minuter ;)
  • CT 35 minuter
  • Styrka (mage) 20 minuter
  • Löpning på bandet 35 minter (jippi)
  • PW 10 minuter
  • Styrka (vader, rygg, rumpa/utsida lår och armar) 15 minuter.
  • Massage 15 minuter
  • Cykel 20 minuter
Lööövly... Idag blev det då jäklar i min själ träning och det känns hysteriskt bra kan jag lova :)


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Maria

Duktiga du!!

2010-09-08 @ 15:38:34
URL: http://sessornasmamma.blogg.se/
Postat av: buleslcvmf

Anuqalura mopikimod quhiyoxebu udoqiyul holexubegi, okah axacakamud lu itu vu ejaxibol xuneqigaro..

2012-10-16 @ 12:07:39
URL: http://www.sugefoyu.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback