Äntligen

Har letat länge efter stålgalgar, men det har inte varit det lättaste. Har försökt med massa olika sökord på google för att hitta någon butik, men icke. När jag sen för ett par dagar sedan går in på tradera. Vad tror Ni jag finner?? - Jo, exakt två stålgalgar som det skriker Lena om. Dessa fina blev mina för ynka 34 kronor (10 + 24 i frakt). SUPER!! Är så himla glad!! Nu kan jag hänga upp min gamla dopklänning på väggen, och även mitt gamla flanellnattlinne som jag sparat i alla år ♥ Nu hoppas jag verkligen att de snart dimper ner i min brevlåda bara med, för jag kan knappt bärga mig :)


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: ♥ E

Hihi såna som jag slängde här för ett par veckor sen :-/

Hade jag ju kunnat ge dej men klart vet min far har massa såna med om du vill ha fler?

Kram kram

2010-09-20 @ 17:48:56
URL: http://tullantullan.blogg.se/
Postat av: evelyn

Menar du att de har ett värde för ngn?=) Har klädkammaren full av den varianten. Gömmer dem längst in för att slippa se dem...=)

2010-09-20 @ 19:08:31

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback