Artwood 1969


Pics by Artwood, collage by me.

Artwood har helt galet läckra möbler och andra inredningsdetaljer såsom kuddar, plädar, korgar och dylikt. Tyvärr så jag däremot inte hittat någon återförsäljare alls som faktiskt lägger ut pris på dessa fantastiskt fina möbler. Sånt stör mig faktiskt!! Att man skall behöva ringa och fråga vad specifika saker kostar, och hur man kan få köpa dem. Sånt går tyvärr bort. Då skiter jag i det och letar efter annat i stället. MEN om någon annan vänlig själ skulle vilja köpa det oerhört fina soffbordet till mig så är det helt OK. Jag lovar att inte bli arg på Er.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Snyggt! gillar bänken speciellt.

2010-09-30 @ 06:25:02
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

Mmm!! Det är den bänken som jag vill ha som soffbord.

2010-09-30 @ 07:06:22
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Britta

Har idag köpt en fin Artwood öronlappsfåtölj. Allt finns på Fritsla tyglager. Mycket bra Affär nära Kinna.

2010-10-27 @ 22:22:40

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback