Bara för att

... det blev natta, så betyder inte det att jag skall sova än. Sitter och "pratar" med min underbara A, som är det finaste som finns ♥ Underbara människa som gör mig så lycklig... TACK för att du finns i mitt liv ♥ Tänk att jag har turen att få ha så många fina människor i mitt liv som fyller mig med så mycket kärlek, lycka och glädje... Idag har varit en bra dag, som många andra, och jag har fått en hel del gjort. Planerade dock än mer, men ibland måste man prioritera och jag prioriterade annat :) Min underbara dotter blev själaglad när hon såg Mammisen idag och sprang mot mig med världens leende. Det känns så tryggt att ha henne på nya dagiset och det värmer i hjärtat att veta att hon har det så bra.

Nu blir det snart sängen ändå... I morgon skall jag tvätta megamassa med tvätt, vilket är det tråkigaste jag vet, men gott att få det undan. Annars så händer det inte så mycket i morgon. Skall jobba lite hemifrån, skriva mötessammanställningar, boka medarbetarsamtal och kolla över scheman. Sen skall vi bara mysa, Millisen och jag. Hon har varit så störtskön idag verkligen. På ett underbart humör, och det är så skönt. Den lilla damen kan ju bete sig lite som hon vill ibland, så det är himla skönt med sådana dagar som denna ♥ 


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: A

vad gullig du är som skriver så fint om mig, blir jätteglad =)längtar tills fredag ses då puss å kram

2010-09-13 @ 21:50:26
Postat av: Modern

Jag blir glad för Er skull. Det är du värd Lena. Gud vad gott humör jag blev på och vilken gullig kommentar!

2010-09-14 @ 06:58:52
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

- A:



TACK underbar ♥

2010-09-14 @ 08:17:14
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: L

- Modern:



Du är bara för söt Maggan!! TACK, det glädjer mig :)

2010-09-14 @ 08:17:55
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback