Det fanns i mina tankar i alla fall

Jag hade allt tänkt att blogga en del idag när jag hade varit så duktig och fått igång Internet. Men jag har ingen tid till det. Dokumentationen skall skrivas klart, vilket jag snart är färdig med, men sedan vill någon annan ha min uppmärksamhet, och jag lägger den hellre där, än att sitta framför datorn. Det kan jag göra i morgon när jag kommer hem. I morgon bitti går jag av mitt helgpass, och då skall jag raka vägen till kontoret på möte, och sen, sen är jag ledig :)

Och då skall jag nog sova lite, sen blogga :) Jättefina bilder väntar på att få visas upp. Dels på denna underbara stuga, men även lite trädgård och lite annat. Så håll utkik ;) Natti.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback