Dumt kanske

Men jag kände att jag behövde rensa hjärnan lite, så jag begav mig ut och sprang i regnet. Blev bara ett par kilometer för det var kolsvart ute och sjuk är jag ju, så egentligen borde jag kanske ha hållt mig inne. Men jag kände att jag behövde komma ut, få lite frisk luft och röra lite på mig. Gott var det, men det var lite påfrestande för kroppen. Lät som ett skadat djur när jag var klar, och vinröd i fejjan var jag ;) Porrrrr!! 

Nu har jag precis pratat med min underbara A, så nu skall jag krypa ner och nanis lite så jag känner mig lite piggare i morgon. Förresten... Jäkel vad bra det är med vitlök i näsan för bihålorna. Jag sniffade vitlök för fullt igår, och jag har inte alls haft lika ont idag :) Super!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Hoppas du är bättre idag.

2010-09-26 @ 10:29:28
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

TACK, lite bättre är det allt!!

2010-09-26 @ 21:47:15
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback