Mörkret är här

Denna dagen har verkligen snurrat på i 180° och jag har hängt med på sparlåga känner jag. Jobbade inatt, och sov dåligt. Brukar sova rätt OK, men inatt har jag sovit allt annat än bra, och jag har även frysit något otroligt. Man märker att det börjar bli kallt om nätterna nu. Och när vi gick upp i morse var det kolsvart ute och ruggigt som bara den. Och med mörkret så kommer även även mycket mörka tråkiga nyheter märker jag... Inte bara gos med levande ljus och mysiga filtar... Flera av mina nära nära och kära mår inte bra alls och det får mig att känna mig så himla hjälplös. Jag är oerhört hedrad och tacksam över att det är till mig dom ringer, och att dom har sånt stort förtroende för mig. Älskar Er!! Men det gör så himla ont i mig, och hjärtat brister när jag vet att jag inte bara kan trolla bort allt det onda, och få det att försvinna direkt. Denna dagen har varit påfrestande på flera olika sätt och vis. Andra delar tar jag inte upp här, men just nu känner jag att jag bara vill gå och lägga mig för morgondagen har jag längtat efter hela denna veckan, och den kommer bli bra mycket bättre än denna dagen ♥

Dagens positiva har i alla fall varit att jag fick träffa en av mina 2 fantastiska Linor ;) Lina Larsson var det idag!! Hämtade upp henne från skolan, och möts av ett leende som inte är utav denna värld. Vackra underbara människa ♥ Vi förde kosan ut mot Munkedal till hennes man och barn. Hämtade bara upp lite pizza på vägen, och det var verkligen to-die-for. Har på grund av flera omständigheter inte hunnit äta idag, så när pizzan väl ställdes framför mig, så åt jag upp precis alltihop. Jäkel vad god den var :) Inte som pingvins ofc, men den gick verkligen inte av för hackor. Och iskall cola till det... Mumma!! Till och med Raz åt upp hela sin kebab. Barnen lekte sen och hade det kul, medan Lina och jag satt och tjöta. Vi tänker så himla lika ofta jag och hon, och då kan man ju inte annat än avguda henne ;) Hahaha...

Pic

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback