Kommer hem efter en natt på jobbet

Har sovit dåligt inatt... Nu är det flera nätter på raken och jag är trött på att det skall påverka mig så nu sätter jag hårt mot hårt. I med dom bara och kör fullt ut ;) Nu har jag gått emot mina principer lite, och INTE levt efter vad jag har sagt att jag skall göra. Det skall det bli ändring på PRONTO!!

Skall hoppa i träningskläderna och åka till gymmet några timmar nu med... Ut med skiten ;) En soltid har jag bokat in med... Skall slå en pling till en raring med tänkte jag, som jag inte sett på länge länge. Någon som efter alla år fortfarande är en av de få som kan få mig att skratta genom att bara öppna munnen. Så M, du har ett uppdrag att slutföra och du skall börja nu... Vare sig du vill eller inte ;)  

Funderar även på om jag skall stoppa in ungarna i bilen inom kort och åka på en roadtripp ca 50 mil här ifrån... Vet inte riktigt om jag mäktar med att köra den biten, men jag har ju gjort det förut och är det det som krävs för att få träffa min skönhet, så får det nog bli så :) 

Hi hi hi... Just nu är jag fylld av energi... Blir jag alltid när jag är övertrött. Så därför måste jag sätta igång direkt, innan kroppen minns tröttheten och somnar i stället... Tjille!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback