Låsta bloggen

Pratade med Tanya för en liten stund sedan och frågade om  jag hade svarat henne gällande den låsta bloggen. Det hade jag inte gjort... Sorry!! Har jag inte svarat så beror det på att jag har glömt bort det. Då får Ni fråga igen. Jag har ju begränsat min läsarkrets i den bloggen något avsevärt så det är inte många som får läsa. Men jag ger Er ALLTID ett svar!! Eller ja, jag skall alltid göra det i alla fall ;) Så har Ni inte fått ett svar så betyder inte det att jag är dryg och skiter i det, utan att jag helt enkelt har glömt bort det. Då får Ni fråga igen... Jag är ju trots allt bara människa ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Tanya

Haha, missförstånd kan det ju lätt leda till annars. =) Ses sen!

2010-09-14 @ 09:23:14
URL: http://livetochuniversum.blogspot.com
Postat av: Helene

Läser gärna den låsta bloggen om det e okej följer dig ju här oxå men jag vet e dålig på att kommentera ska bättra mig för du skriver iallafall helt fantastiskt massa kramizar Helene

2010-09-14 @ 10:02:47

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback