Lite flyktkänslor finns kvar i mig

Och det kommer dom nog alltid att göra kanske... ?? Kanske är det en del av mig helt enkelt. De som älskar mig villkorslöst och evigt vet hur dom skall hantera det, hantera mig. Sen finns det dom som vill, men inte vet hur. Dom som är speciella, dom som frågar för dom inte vill att jag skall försvinna ur deras liv. Är jag bara tillräckligt stark så kan jag nog fixa att förklara hur man gör. Jag är ju bra på att hitta strategier och lösningar för andra, så jag kommer att fixa det även för mig bara jag tror. Igår så blev jag varse om mitt innersta, mest skrämmande sårbara jag, paniken växte och jag fick svårt att andas. Men jag klarade av att hantera det... Eller ja, inte bara jag, jag tänkte åka vidare till nästa stad. Men med lite hjälp så fixade jag det utan att behöva fly igen... TACK för att du finns ♥ Jag klarade av att vara kvar... Helt sinnessjukt, rubbat och luddigt låter det, jag vet. Men detta behövde jag skriva ner för mig. För att jag skall komma ihåg, och för att jag skall våga. Våga vara sårbar och medveten för att läka, men även för att våga ha tillförlitlighet till andra människor. 

Filmen vi såg igår rörde runt en del i mig igår... Men den var nyttig och erfarenhetsrikt för mig att se. Ibland så måste man ju ta del av de jobbiga delarna med, hur jobbigt det än är och hur gärna man vill dölja dem. Det gjorde jag igår!! Jag bygger upp mig själv just nu, samtidigt som jag försöker att inte bygga så höga murar runt mig. Jag skall inte begravas i dem. Mitt förflutna skall lära mig och utväckla mig, inte skälpa och skrämma mig. Jag måste försöka lära mig att stoppa impulserna när de blir för starka... Men jag är på god väg. Och jag kommer att bli bättre... Jag tror verkligen på det nu ♥

R, M, M och P, R och D, L, L, L och A + alla andra mina andra nära och kära... Hoppas att Ni vet vilka Ni är... TACK för att Ni finns i mitt liv och tack för att Ni lyfter mig när jag behöver komma upp och för att Ni håller mig hårt och stadigt när paniken kommer och jag försöker fly ♥

*KÄRLEK TILL ER MINA UNDERBARA* Ni betyder mer än jag kan beskriva i ord ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Katharina

Kram gumman!!!

2010-09-04 @ 13:53:40
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com
Postat av: Modern

Vet inte riktigt om mitt SMS om Marcus kalas på måndag gick fram....?? Om ni har tid och lust så är jag tvungen att flytta fram det lite till 18:00. Ja ni får gärna komma innan men....

2010-09-04 @ 18:37:06
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Sanna

<3

2010-09-04 @ 21:23:04
Postat av: LindaNoremalm

älskar

2010-09-05 @ 16:36:35

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback