Marcus kalas

I måndags, den 6 september, så fyllde Rasmus farbror 9 år och vi var bjudna på kalas för att fira den lilla mannen. Kvällen avslutades ganska oväntat och turbulent, så att skriva om kalaset var det sista jag tänkte på. Nu är jag dock mycket gladare och just idag känner jag mig starkast i världen så nu jäklar. Ladda upp en och en orkar jag ju självklart inte, men ett collage har jag allt skrapat ihop ;) 

Vi hade en fin kväll ihop, som alltid, men det blev en snabbis denna gång. Dom minsta kidsen var inte på jättegott humör, Mammorna var trötta och Kikks skulle flytta lite mer möbler till sin nya lya. Några timmars tjöt, fika och skratt blev det i alla fall...

BILDERNA VILL INTE LADDAS UPP, MEN DET KOMMER SÅ FORT BLOGG.SE SLUTAR BRÅKA...

Får göra en provisorisk lösning... :)




Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Ja dessa herrar!

2010-09-09 @ 21:07:37
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: kristina

jag som vill se alla bilder !

2010-09-10 @ 17:23:48
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback