Nyttan med bihålor, och en virrig skalle ??

Hmm, lite störd fråga, men jag frågar ändå?? Varför skall man ha bihålor för?? Vad är dom bra för?? Mitt ansikte pulserar och ömmar och jag vill inte alls ha dom där just nu. Har försökt att dränka dom med nässpray, men det hjälper föga... Men det kunde varit värre. Jag mår ju bra förövrigt, och att låta som en man kan ju vara lite småsexigt ibland ;) Och jäkel om Ni visste hur grym jag är på att sjunga Janis Joplin-låtar nu när jag är så förkyld!!

Inatt kunde jag inte sova alls, och jag tittade på klockan sista gången strax efter 2 på natten. Jag hade en låååång sovmorgon igår, och jag hade verkligen inte tänkt att sova så länge. Men jag sov inte hemma, och hade inga kiddows som väckte mig. Helt tyst var det bara tills telefonen ringde och väckte mig klockan 11:15. Och detta ledde till att jag skulle skynda mig hem tänkte jag. Glömde min mobilladdare... (virrpannan själv). Gick runt i lägenheten länge och väl för att inte glömma kvar något, och visst fasen skall jag glömma det ENDA som jag inte kan klara mig utan :( Vet i 17 hur det skall gå utan min kära mobil i en hel vecka, men det får lösa sig på något sätt. Skall försöka leta upp Raz lur, så jag kan få i mitt kort i den.

Nu rinner snoken för mycket, så jag skall ta och fota mina läckra klädköp från gårdagen i stället för att luta huvudet ner i datorn. Det är rätt oskönt med bultande bihålor...

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback