Salad from heaven

Idag så har jag ätit en himmelskt god sallad, och Ni kan aldrig gissa vart...?! - På MAX utav alla ställen!! Dom förvånar mig verkligen, gång på gång på gång. Helt fantastiskt!! Den absolut godaste salladen jag ätit finns att avnjuta på Pita i Uddevalla. Men sen måste jag nog säga denna alltså. Max Chicken Sallad för 69 kr med grillad svensk kyckling, bulgur, ruccolasallad, frasrostade brödkrutonger, körsbärstomater, ost. Mmm mmm mmm ♥

Max Chicken Sallad69 kr.
Pic MAX

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: LindaNoremalm

vad har du gjort på max? säg inte du shoppat på överby?? puss

2010-09-26 @ 21:12:42
Postat av: L

Klart att jag inte har!! Jag har gett Mamma mitt kort har jag ju sagt. Skall inte shoppa!! Var där med jobbet bara...

2010-09-26 @ 21:43:11
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback