Speedad yr höna

Som vanligt efter att jag jobbat helg, så är jag övertrött och går på sparlåga. Kan inte varva ner självmant, utan måste köra på tills jag stupar ungefär. Det gör mig inte så mycket, men jag yrar runt här hemma som en överspeedad yr höna och rensar för fullt. Är trött på att inte ha koll på alla mina grejer, och någorlunda kontroll måste jag ha för att må bra. Struktur är A och O för mig, och just nu är det inte vidare strukturerat hemma. Detta är alltså kvällens projekt. Jag är redan i full gång, men hade lite svårt att hålla fokus så jag behövde ett litet brake. Och av någon konstig anledning så hamnade jag här då ;) 

Men nu tänker jag sätta fart igen... :) Vad står på Eran planering??


Pic

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Nej så mycket mer ska jag inte göra idag. Så god natt snart

2010-09-27 @ 21:31:41
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: atdvyqt

Boke ocopi ujokox ijegaq qo jecekirol yosuvusalo ada, aro!!

2012-10-16 @ 16:11:58
URL: http://www.sipikisaw.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback