Spotify, lugn och fotboll

Sitter i min ensamhet och njuter av lugnet. Det enda jag hör är ljudet av mina fingrar som slår mot tangenterna, mitt hjärtas slag och underbara Miley som ljuder ur högtalarna. Spotify måste vara en av de bästa uppfinningarna någonsin?? Helt coolt!! Jag har gått och blivit lite kär... Miley Cyrus trodde jag aldrig att jag skulle gilla direkt, men hon är grym!! Och hennes texter sen... Löööv them!! Snart skall jag göra mig i ordning lite, för att sen sätta mig i bilen, styra kosan mot läktarna och plasera mitt arsle där några timmar och titta på fotboll. I kväll blir det kanske lite kräftor, vem vet?! Det är redan lördag, och i morgon skall jag åka hem igen. Med blandad förtjusning kan jag säga, men jag behöver vardagen, och speciellt de som ingår i den... *saknar*

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback