I´m back

I alla fall på snabbvisit :) Idag så vaknade jag hemma hos mina föräldrar... Igår så låste vi lägenheten i Vara för sista gången. Nu har vi bockat av flera milstolpar känner jag. Igår var jag så hysteriskt trött att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Kämpade med lägenheten  hela dagen/kvällen. A är i Danmark och spelar fotboll, så gårdagen var inte den lättaste dagen direkt. Ensam har jag ju varit förr som många säkert redan vet, men att köra en massa flyttlass och flyttstäda tillsammans med två uttråkade barn... Jam det var riktigt tufft. Sedan hade Raz fotbollsträning med, men det gick. På kvällskvisten så ringde jag dock T (A:s bror) för då hade jag "lust" att lägga mig ner och grina. Han kom med lite mer flyttlådor och hjälpte mig att köra ytterligare ett lass. Så himla snällt! Men nu är det äntligen klart, och ingen är nog gladare än jag. 

Idag så har jag varit på banken och avslutat min bostadsaffär med köparna. Nu bor det nya människor i "min lägenhet", men det känns faktiskt bra. Jag är färdig där, och nu är mitt liv tillsammans med min familj i Vara ♥ Blev alldeles varm i hjärtat igår. R var så lycklig, och så utbrister han...

"Mamma, det känns verkligen som om dom lever mer här i Vara. Alla har så kul, och är så fulla av liv."

Min lilla poet... Han kommer bli något stort! Nu är vi hemma hos Mami och Papi. Har varit på avtackning, och nu sitter jag och gäser efter att ha svullat en halv pizza. Fick förfrågan igår om jag hade något i min mage...?! Så jag kan ju stilla Er nyfikenhet om Ni är fler som undrar... NEJ, JAG ÄR INTE GRAVID! Jag har väl kanske gått upp något kilo, men jisses. När 17 skulle jag hinna träna? Så jäkla illa kan det väl inte vara... Vi har inga planer på att plantera ett frö i mig nu heller... Jag trivs med mitt jobb, och jag vill allt fortsätta med det jag gör ett tag till. Jag får gosa med alla andra små bebbar som ploppar upp i våran närhet :) Just nu väntar vi på en liten som förhoppningsvis tittar ut inom kort. Behöver inte säga vem, men Raz går och kollar sin mobil och väntar på ett samtal ;)   

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Tina

Om det är våran lill* han väntar på så får han nog vänta..tyvärr:/

Händer inte mycket här just nu kan jag säga..

Rasmus får ta med sig familjen sen när det är klart och hälsa på sin lillebror/lillasyster.



// Tina

2011-04-02 @ 14:42:59
Postat av: L

- Tina:



Ja, det är det allt :) Han blev glad av uppdateringen i morse i alla fall. Han tänker mycket på Er nu. Det gör även jag! Hoppas att det går undan. Vi kommer gärna och hälsar på sen.

2011-04-02 @ 15:07:23
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback