1 år har gått

Om knappt en månad så har ett år gått sedan jag gav mig själv löftet att inte läsa mer på ett helt år. Och det har jag inte gjort heller. Böcker, javisst, men inga studier. Nu har jag hittat en så jäkla intressant sommarkurs som jag inte riktigt vet om jag kan motstå... Hade tänkt att verkligen njuta av semestern i sommar, och även jobba en del, men denna är ju bara på halvfart. Vi får se... Det värsta (?) är att det verkligen är en Lena kurs känner jag och det är ju så intressant. Kursen är på 7,5p, på Mittuniversitetet, och heter Rehabiliteringsvetenskap. Kursen skall ge grundläggande kunskaper om och översikt över aktuell forskning om diagnostik, orsaker, prognos och insatser vid ADHD/DAMP. Jag anmälde mig i alla fall, så får vi se sen. 



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

Åh, det låter spännande, jag hade inte kunnat motstå, men simma lugnt, du flyttar snart in i ett nytt hus & passa på att njuut!. Du behöver det!



Kramisar

2011-02-25 @ 06:50:41
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu
Postat av: Modern

Ta det lugnt vännen...du ska ju flytta mmm

2011-02-27 @ 00:17:52
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback